Нові системи безпеки знизили аварійність за участю вантажівок

Кoмпaнія Daimler Truck нeщoдaвнo відзнaчилa встaнoвлeння мільйoннoї систeми Active Brake Assist. Впeршe вoнa з\’явилaся нa вaнтaжівкax Mercedes-Benz Actros щe 2006 рoку, a сьoгoдні прoпoнується вжe у п\’ятoму пoкoлінні. ABA 5 зa дoпoмoгoю рaдaрів тa кaмeр дoзвoляє визнaчити як стaціoнaрні, тaк й руxoмі oб\’єкти, включaючи пішoxoдів, і присутствие зaгрoзі зіткнeння нa швидкoсті дo 50 км/гoд зaстoсувaти eкстрeнe гaльмувaння aж дo пoвнoї зупинки.

Сьoгoдні компанією поставлена пометка — оснастити подібною системою отнюдь не менше 75% усіх транспортних засобів накануне 2025 року, і никак не менше 80% — задолго. Ant. с 2030-го. Йдеться ради автомобілі всіх брендів Daimler Truck — Mercedes-Benz, Freightliner, FUSO, Setra, Thomas Built, Western Star, Bharat Benz та Rizon.

Вантажівки з кожним роком стають дедалі безпечнішими. Вслед даними Німецького федерального офісу статистики, кількість загиблих у Происшествие з вантажівками у 2011 — 2021 роках скоротилася з 889 раньше 613 осіб. Тобто получай 30% і це возле тому, що ради цей період обсяг вантажоперевезень збільшився получи 15%. А кількість загиблих пасажирів у Происшествие із вантажівками знизилася вслед цей же часик на 20% — зі 174 перед 140 осіб. Якщо ж брати загальну кількість загиблих у Происшествие на мільярд тонно-кілометрів, в таком случае з 1992 по 2021 рік вона впала з 7,5 после 1,2, тобто в 84%, а кількість серйозно травмованих — з 52,9 до самого 11,2, тобто получи и распишись 79%.

Зазначимо, що Mercedes-Benz ще 1981 року став першим виробником, який впровадив систему ABS получи вантажівках. У 1996-му, з появою моделі Actros, він також був піонером в установці EBS. 2001-го в машинах з\’являється ESP, а 2002-го, з моделлю Actros другого покоління — системи Hill Holder (допомоги рядом старті на підйомі) та Brake Assist.

2006-го, як сделано зазначалося, на вантажівках марки дебютує Active Brake Assist, а вследствие десять років — інноваційна компания виявлення пішоходів та велосипедистів у сліпих зонах — Sideguard Assist. У 2021 році з\’являється її нова версія Active Sideguar Assist, яка возле загрозі наїзду возле правому повороті (возьми швидкості до 20 км/бадняк) автоматично задіяє гальма.

Революційною у плані активної безпеки вантажівок Mercedes-Benz став 2018 рік, если дебютувала система напівавтоматичного керування Active Drive Assist (автономне керування Level 2). Вона допомагає утримувати машину сверху смузі руху як для прямій, так і в поворотах, а також стежить следовать безпечною дистанцією, пригальмовуючи та розганяючи вантажівку/автопоїзд. З липня 2021 року з\’явилося її вдосконалене виконання — ADA 2. Ця системка при втраті водієм контролю после керуванням автоматично задіяє гальмування, (пусть) даже до повної зупинки. Около цьому автоматично включається електронне стояночне гальмо, а дверні замки розблокуються во (избежание полегшення доступу рятувальникам.

Також згадаємо такі важливі системи як Stability Control Assist/Trailer Stability Control Assist, які без- допускають з\’їзду вантажівки з дороги та складання причепа/напівпричепа. А також систему Roll Control Assist, яка змінює жорсткість амортизаторів, захищає автомобіль від перекидання.

Зауважимо, що прийняті Єврокомісією нові стандарти безпеки 2019/2144 зобов\’язують використання автоматичних систем допомоги у разі загрози зіткнення бери всіх нових типах автомобілів — з 6 липня 2022 року, а пользу кого всіх нових автомобілів (із встановленням систем у стандартній комплекції) — з 6 липня 2024 року .

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.